Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maarssenbroek, Nederland van ciao4now - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Maarssenbroek, Nederland van ciao4now - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Sabrina

Blijf op de hoogte en volg ciao4now

20 Oktober 2016 | Nederland, Maarssenbroek

Hallo lieve mensen! Welkom op onze nieuwe blog.

Morgen vertrekken wij naar Zuid Amerika voor een nieuw avontuur. Extra bijzonder omdat Arie en Gezina met ons mee gaan! Tijd om met de grote rugzak rond te struinen door Peru, Bolivia en een klein stukje van Chili.

Voor hen de eerste keer backpacken. Zij vliegen morgen eerder dan wij en komen een nacht eerder aan. Met cadeaus zoals toiletbrildoekjes en het boeken van de eerste nacht in een hostel met gedeelde badkamer proberen wij ze een beetje voor te bereiden. Hebben we wel genoeg verteld over de te verwachten kakkerlakken? Die bedden met niet zulke frisse lakens? De gefrituurde cavia's die ze daar te eten krijgen? We gaan het meemaken en houden jullie hiervan uiteraard op de hoogte.

Het artikel dat ik net nog voorbij zag komen wil ik met jullie delen: http://www.ad.nl/reizen/schoonouders-niet-geliefd-als-reisgezelschap~a201955f/. Ik citeer: 'Slechts 3,6 procent van alle ondervraagden gaat graag met de schoonouders op reis. Een uitgesproken 23,6 wil absoluut niet met schoonma en -pa op vakantie. Als we dan toch met de (schoon)familie op vakantie gaan, dan ligt een ruzie op de loer'. Toch heb ik er alle vertrouwen in dat het een mooie vakantie gaat worden en heb zin om met elkaar op pad te gaan :)

Vandaag mijn laatste werkdag bij Bijzonder Beheer. De reis is een mooie afsluiting en daarmee ook een begin van een nieuwe periode qua werk. Wessel heeft na een enorm lange werkdag kantoor met een gerust hart kunnen verlaten. In Balk staan de rugzakken (Gezina 12,8kg) klaar.

Tot snel vanuit Zuid Amerika!

• 20 Oktober 2016 - 19:30

Elise:

Het avontuur gaat eindelijk beginnen! Super leuk. Heel veel plezier

• 20 Oktober 2016 - 19:35

Diane:

Ik wens jullie heel veel plezier toe met mooie ervaringen en verhalen.
    Het gaat zeker lukken met elkaar

• 20 Oktober 2016 - 20:19

Dorine:

Schoonouders of ouders , lijkt mij om het even ! Heel tricky , maar ook binnen de comfortzone ! Veel plezier met elkaar en goede reis

• 20 Oktober 2016 - 20:24

Angela:

Een hele fijne vakantie met z'n vieren! Ik ben ook heel benieuwd hoe Arie en Gezina het zullen vinden, maar weet zeker dat jullie een super leuke tijd zullen hebben.

• 20 Oktober 2016 - 21:58

Ada:

Een hele goede reis! Weet zeker van dat jullie een gezellige tijd voor samen zullen hebben! Kijk nu al uit naarde foto's in Peru:)

• 20 Oktober 2016 - 22:22

Peter:

Ik wens jullie een super reis toe.
    Ben reuze benieuwd naar alle verhalen.
    Op die manier gaan we toch ook een beetje mee op reis.
    Fijne vakantie en daar horen ook wel een paar ongemakken bij.
    Al was het alleen maar voor het verhaal.

• 21 Oktober 2016 - 09:30

Oma/opa:

Hallo lieve mensen.
    Oma heeft op het allerlaatste nippertje nog gebeld.
    Ook wij kijken uit naar jullie belevenissen en wensen jullie veel plezier en gezelligheid.
    Misschien gaan wij een volgende keer ook mee, lijkt ons bijzonder leuk. Echt te trappelen naar dergelijke landen lijkt ons niets. Wij blijven liever in Nederland e.o.
    Opa

• 21 Oktober 2016 - 16:55

Wilma De Kruyf:

Wij zijn met schoonzoon en dochter 3 weken door Vietnam gereist en we kunnen nog steeds door 1 deur. Heel veel plezier en ik kijk weer uit naar de verslagen.

• 24 Oktober 2016 - 16:21

Schilties:

Wij hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met die ouwe schone lui!!
    Blijf lekker jullie zelf dan komt het vanzelf goed.
    Super veel plezier en zijn benieuwd naar jullie avonturen! Gr d Schilties

• 25 Oktober 2016 - 20:49

Reinier:

Even nog over die accommodaties onderweg: geef ze het telefoonnummer van Rob Geus. Die gast die met infraroodlampies lakens enzo afspeurt. Bij smerigheid krijg je je geld terug. Goedkope vakantie verzekerd. Veel plezier met elkaar!!